~ JANGAN LUPA MENGUCAPKAN SELAWAT DAN SALAM KE ATAS JUNJUNGAN BAGINDA RASULLULLAH S.A.W. DAN KELUARGA BAGINDA SEMASA MEMASUKI BLOG INI :-)~

Isnin, 15 April 2019

Perlu drastik

aku hampir terlupa mengenai kewujudan blog aku sendiri disebabkan kesibukan aku menguruskan 4 orang anak.
Baru 4. Itu mungkin alasan kukuh yang mampu ku berikan setakat ini

Aku harap dengan kehadiran aku semula ke blog ni banyak info aku dapat kongsikan di sini

Ketika ini aku banyak merenung tentang nasib diri

Aku lihat aku tak banyak lakukan perubahan drastik seperti kebanyakan kawan dan lawan.

Menjadikan aku malu nak bercerita nak berkongsi kerana tiada yang lebihnya aku

Tapi atas faktor aku nak buat sesuatu maka aku tak boleh selesa lagi dengan situasi semasa

Lagipun tahunini umur aku dah mencecah 40 tahun

Aku perlukan perubahan drastik

Aku tak nak tua tanpa ilmu

Aku nak tua dengan ilmu agama penuh di dada

Tu misi aku

Matlamat aku

Moga aku berjaya