~ JANGAN LUPA MENGUCAPKAN SELAWAT DAN SALAM KE ATAS JUNJUNGAN BAGINDA RASULLULLAH S.A.W. DAN KELUARGA BAGINDA SEMASA MEMASUKI BLOG INI :-)~

Khamis, 17 Mei 2012

Menghafal al quran

Sejak menjadi pelanggan astro, aku dah jarang tengok tv1, kecuali saluran tertentulah. Bukan nak kata aku ni berlagak ke apa,  agaknya selera aku tak macam semua orang, maka, aku pilih saluran yang aku rasa nak tengok je, kalau tak, tv yang tengok aku kang.

Tapi, sejak akhir-akhir ni, aku sajalah intai-intai saluran tv1, jam 630pm ada slot hafazan al quran. Aku hanya sempat tengok 2x jer. Betapa aku sangat cemburukan barang siapa yang mampu hafal al quran, cemburuku berada di tahap melampau apabila adik-adik kecil yang mampu hafal al quran dengan sempurna siap bertaranum.

Alangkah, alangkah bahagianya sekiranya mereka tu zuriat aku, ishhhh cemburu ni. Untunglah siapa yang menjadi orang tua mereka.