~ JANGAN LUPA MENGUCAPKAN SELAWAT DAN SALAM KE ATAS JUNJUNGAN BAGINDA RASULLULLAH S.A.W. DAN KELUARGA BAGINDA SEMASA MEMASUKI BLOG INI :-)~

Jumaat, 1 April 2011

Bercuti buat kali terakhir

Tirai bulan March dah pun berlabuh. April kini menjelma. Kalau tak salah aku hari ni dipanggil April Fool. Aku tak pernahlah sambut, tapi aku pernah terkena sempena hari tersebut. Syukurlah kali ini aku tak terkena apa-apa usikan atau guraun dari kawan-kawan. Bukan boleh harap sangat kawan-kawan aku yang kepala gila ni. Hehehe.

Kalau nak menghitung, aku ada 16 hari lagi untuk menamatkan zaman bujang. Excited? Entahlah, sebab masih banyak perkara berbangkit untuk persiapan terakhir, kemudian nak fikir pasal masalah kerja pula. Otak jadi sangat serabut. Walaubagaimanapun, aku hadapi dengan positif dan ceria. Memasamkan muka bukanlah satu tindakan yang bijak.

Oh ya, bermula hari isnin hingga rabu aku akan bercuti bersama 3 orang rakan satu department. Plan untuk bercuti ini dah lama dirancang, hampir setahun. Tak sangka pula tarikh ini dah hampir sangat dengan majlis aku. Ikutkan plan asal, wedding akan dibuat hujung tahun, tapi diawalkan ke bulan 4. Tapi tiket flight dah lama ditempah, maka aku tetap kena meneruskan saja niat nak bercuti ini.

Aku tak pasti adakah ini trip terakhir aku akan bercuti bersama kawan-kawan, tapi yang pastinya ini trip terakhir aku bercuti sebagai orang bujang. Ya, aku sangat excited. Nak keluar dari kepompong stress yang berlaku di keliling aku sekarang.

Selamat bercuti.

2 ulasan:

gadisBunga berkata...

dah nak kawin rupanya... tahniah. :)

*selamat bercuti! :)

Wanita Bertudung Hijau berkata...

GB : hehehee, sudah kembali semula :-)