~ JANGAN LUPA MENGUCAPKAN SELAWAT DAN SALAM KE ATAS JUNJUNGAN BAGINDA RASULLULLAH S.A.W. DAN KELUARGA BAGINDA SEMASA MEMASUKI BLOG INI :-)~

Rabu, 4 Mei 2011

Cerita lawak untuk hari ini

Aku dapat menerusi email. Sila baca sehingga habis dan beri komen anda

Salam pada semua… Baca dengan betul dan teliti sebelum bid…

Saya ingin maharkan batu geliga dari alam sebelah (Alam Bunian), geliga-geliga ini diberi ada yang secara terus dan ada juga secara mimpi… Sesetengah geliga ini datang dari Gunung Ledang, Gunung Jerai, Gunung Senyum dan gunung-gunung lain…

Siapa-siapa yang berminat, bolehlah bid dengan ikhlas… Geliga-geliga ini sudah tentu keASLIan dan keTULENannya… Geliga-geliga ini BUKAN barang wafaq… Kebiasaannya geliga-geliga seperti ini selalunya dimaharkan/dijual ratusan ringgit setiap satu.

Anda juga boleh membawa nama saya serta gambar geliga-geliga ini untuk bertanya pada bomoh, dukun, pawang atau orang-orang yang mempunyai ilmu yang tinggi untuk mengesahkan geliga-geliga ini adalah ASLI ataupun TIDAK…

Setiap geliga-geliga ini mempunyai khasiat, keindahan, kekuatan, keampuhan, kesaktian dan kelebihan yang tersendiri. Kesemua geliga-geliga yang saya ingin maharkan ini, mempunyai penjaga dari alam ghaib atau dipanggil khadam. Saya mampu memberi tahu setiap nama-nama penjaga (khadam) dan setiap keindahan geliga ini jika kena dengan harganya. Jika tidak, saya hanya memberi tahu secara umum.

Insyallah tiada unsur-unsur jahat… Tapi saya ingin mengingatkan supaya anda tidak terpesong akidahnya, Yakin dan percayalah tiada Kuasa dan Kekuatan melainkan dengan izin ALLAH. Hanya ada 2 landasan iaitu Al-Quran dan As-Sunnah.

Pemilik baru hendaklah beragama ISLAM.



Info mengenai geliga ini:-

Bil penjaga/khadam :- 93 orang penjaga/khadam

Keindahan :- 1) Ditakuti jin jahat.

2) Air rendaman dari geliga ini, boleh menjadi penawar pelbagai penyakit.

3) Penyeri.

4) Penggerun.

5) Rezeki/Pelaris.

6) Pendinding yang sangat ampuh.

7) Pengasih yang sangat tinggi.

8) Penunduk.

9) Terhindar dari bahaya dan dianayai.

10) Yang melihat anda pasti tertarik.

11) Tidak mampu discan.

12) Anda akan dikawal pada setiap penjuru oleh penjaga geliga ini (kiri,kanan,

depan, belakang).

13) Pelbagai keindahan. (Hanya orang yang benar-benar tahu saja)



Penjagaan :- 1) Perlu disapu dengan Minyak Darul Hikmah dan diletakkan bersama beberapa

butir beras/bertih.

2) Tidak boleh dibawa ketempat-tempat yang tidak baik.

3) Sangat sesuai dibawa ketika berzikir dan solat.



Cara Penggunaan:- Hendaklah dibaca Bismillah dan selawat sekurang-kurangnya 3 kali.

KOD geliga :- AB20



Kepada sesiapa yang menang dalam lelongan ini, mestilah ikut langkah-langkah seperti dibawah:-

1) Bank-in kan duit kedalam akaun 564584051768 (Maybank) di atas nama MOHD NUR FIRDAWS BADRUDDIN

2) Selepas pembayaran dibuat, Sila sms kan (Nama Penuh) (Nama Emak) (Alamat Penuh) (KOD geliga)

(Jumlah Bank-in) (Tarikh Bank-in) dan sms kan pada saya di talian 012-2599984

Sila ikut langkah-langkah ini supaya anda mendapat geliga yang betul dan dapat memudahkan proses tukar milik. Saya mengambil masa sehari untuk proses tukar milik. Pembayaran hendaklah di buat sehari selepas tamat tempoh bid. Harap Maklum.

Saya akan pos barang ini, Tiada COD… Saya poskan kerana bersebab… Bukan suka-suka sahaja.



Sebarang pertanyaan bolehlah SMS/Call saya ditalian 012-2599984, Saya tidak akan melayan soalan-soalan yang tidak cerdik dan tidak masuk akal.

Sekian, Terima Kasih.

3 ulasan:

Unknown berkata...

slm ziarah dari sy..jemput la ziarah ke blog sy..

marinahunny berkata...

hahahaha mengarut nih..x psl2 kena bank in duit semata2 sbb batu tu...

Wanita Bertudung Hijau berkata...

anak pendang : baik, sy akan ziarah

marina : hehehee, tak sangka zaman moden mcm ni masih ada yg buat mcm ni :-)