~ JANGAN LUPA MENGUCAPKAN SELAWAT DAN SALAM KE ATAS JUNJUNGAN BAGINDA RASULLULLAH S.A.W. DAN KELUARGA BAGINDA SEMASA MEMASUKI BLOG INI :-)~

Rabu, 25 Januari 2012

Rabu tanpa kata

4 ulasan:

Kakcik Nur berkata...

Semoga dirimu dalam perlindunganNya tanpa diganggu lagi mimpi2 yang 'jahat'.

Wanita Bertudung Hijau berkata...

kakcik : alhamdulillah kak, masalah tu setakat ni dah berakhir, cuma hari apa tah, sy mimpi jumpa arwah mak, sy bgtau mak sy dah pregnant, mak tak ckp apa pun, cuma senyum pastu blah :-(

Kakcik Nur berkata...

Orang kata (kakcik tak pasti sumbernya), kalau bermimpi bertemu dgn orang yang dah meninggal, tapi dia tidak berkata2, maka benarlah dia yang menjelma. Tapi kalau dia berkata2, itu adalah syitan yang merupa2. Wallahhuaklam.

Wanita Bertudung Hijau berkata...

kakcik : ohhh ye ke, wow bestlah macam tu kan, jadilah dapat jumpa arwah mak dalam mimpi je pun :-)