~ JANGAN LUPA MENGUCAPKAN SELAWAT DAN SALAM KE ATAS JUNJUNGAN BAGINDA RASULLULLAH S.A.W. DAN KELUARGA BAGINDA SEMASA MEMASUKI BLOG INI :-)~

Jumaat, 17 Februari 2012

Jumaat tanpa kata


p/s : jangan ditanya ya, yang mana satu aku, aku malu nak mengaku, gambar ini diambil Zohor tadi sempena majlis bacaan yassin antara geng-geng surau yang aktif yang hadir untuk meraikan 2 orang kakak @ sahabat nak pergi umrah Ahad ni. Semoga mereka selamat pergi dan pulang, dan diberkati hendaknya seluruh perjalanan.

2 orang kakak yang nak pergi umrah tu adalah

yang bertudung hitam yang duduk sebelah tudung merah

sorang lagi yang bertudung hijau yang duduk sebelah tudung hitam

7 ulasan:

RULZA berkata...

hihi..yang mana satu le agaknya..:)

Noorieda berkata...

Haha..nak teka tapi takut salah..heeee~~

Kenapa nak malu, kita kan manusia jugak..:)

(kasi la klu! (",) hehe)

Wanita Bertudung Hijau berkata...

rulza & noorieda : kekekekeke

sy bagi klu jelah ek, pastu x nak jawab dah

sy antara yg berdiri tu

larikkkkkkkkkkkkkkkkk tak nak jawab lagi dah

ahakssss

marinahunny berkata...

Waaaa 1st time ada gmbr, sy rasa la kan, klu dr segi gaya penceritaan mesti yg berdiri kat tengah2 yg senyum simpul tu.. Ye x?

Noorieda berkata...

Ye tak ye jugakk..saya rasa seperti yang marinahunny cakap tu..??

Antara yang ramai2 tu,akak muda lagi kan? kalau muda lagi, yang tengah2 tu laa..he~~ ^^

masitah berkata...

Apa lak malu, bole berkenal2an.
Lagipun gambar yg baik2 .. hehe
(ingatkan yg tudung hijau tuu)

Wanita Bertudung Hijau berkata...

marina : anda mmg genius :-)

noorieda : hahaha betullah tu, tp sy pun dah tua jugak :-)

masitah : hehehehehehe :-)